Generation 3 är här!

Studiedag idag, och det har varit hur skönt och soligt som helst ute!
Dagen började med att mamma ringde och sa att hon skulle komma till Gävle. Självklart så ska jag träffa min mamma då! Då var det bara upp och hoppa och göra sig klar.
Det är alltid lika mysigt att träffa mamma, Tilde följde med också. Vi åkte runt i olika affärer och kollade lite, sen åt vi på ikea, grrr.

Fredrik hade varit och stohandlat med sin mamma så nu är både kyl och frys skåpet fylld. Vi har ett måste köp, och det är saft. Saft följer alltid med hem.
Har ni något måste-köp?

Nu har jag väntat i en hel vecka på Sons och nu jävlar ska jag njuta av avsnittet och till de ska jag äta grillad kyckling, pommes, kall bea sås och VIRA BLÅTIRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback