Min bäbis ♥

Rossos förra ägare var nyss här och hämtade honom. Eftersom vi ska få Rosso så ville han ha Rosso i några dagar nu när han hade tid, helt okej tycker jag.
Så får vi lite lugn o ro också, skönt att slippa promenaderna lite. Alla har blivit sjuk här hemma också, det började med att the guy on the couch fick feber och blev förkyld och nu börjar jag och F bli snuvig.. så de va nog lika bra att Rosso är med honom nu.

Idag va jag värsta hemmafru, jag började med att vakna klockan 10 på morgonen (!) När jag hade rökt min morgon cigg och vaknat till så började jag med att städa, moppade golvet gjorde jag med.
Sen kom fick min lilla syster och hennes kille komma och äta frukost med mig, snäll syster jag.
Sen så bakade jag & the guy on the couch hallongrottor, dom blev inte så fina men goda va dom!
Vi har besök här hemma och ska laga mat, och det blev pasta wok, woosh! Vi tänkte steka lite bacon koka lite pasta, skit tråkiga. Och sen kommer han på värsta grejen. Fast iofs så är han ju en kock, och han hade bacon i sin väska, flummigt! (mmmmh.. doftar mumsfillibabba från köket!) Kock kanske man ska börja satsa på nu? Det är ju sjukt roligt att laga mat, jag älskar mat!
Kan man läsa så kan man laga mat (recept)
Sen blir de soffan och ladda upp inför veckan,
nya tag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback