love the way you lie.

 

Igår åkte F till Gotland och blir borta tills på söndag. Så denna helg blir det bara jag, Rosso och the guy on the couch!
Egentligen har vi praktik på fredagar, men eftersom duktiga jag har fixat en plats så slapp jag gå idag (typ) Jag har inte hittat nån plars än, så jag får ta igen de fredagarna jag missar, men jag hade tänkt att nästa vecka ska jag ha en plats, så vi får väl se hur det går.
Jag har aldrig varit på Gotland, så F visade några bilder på nätet där dom skulle vara. Jag har ingen aning om att det såg ut så där, jag visste att de va varmt och fint men inte så!
Så jag har bestämt mig att nästa sommar så ska vi bila ner till Gotland, punkt slut. Men jag väntar fortfarande på tillståndet, snabba eråååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback