just another thuesday

Min älskade hund kom hem idag, och lika överlycklig va han för de med. ♥
Direkt efter han kom hem så fick vi besök också, öster-pöjkarna kom förbi med Tyra ↓ (deras hund) och tv-spel!
Galna hundar säger jag bara, gaalna hundar...
The guy on the couch har fått hit sin dator och sån otur som jag har så är både han och F wow nördar! yeeey!
Men den här gången kan jag vara snäll, jag ska låta dom nörda. Grejen är att vi bara har två internetkablar som räcker fram till datorerna och sen är den andra datorn kopplad till tv'n .. fast jag kan ju alltid ju in till sovrummet och kolla på tv där, men kul och sitta ensam och glo på tv. Fast nu när jag tänker efter så låter det mycket bättre än wow.

Kommentarer
Postat av: Emma

Bäbisarna :)

2010-09-17 @ 13:06:56
URL: http://emalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback