För jag har bara 1 år kvar (inte ens de!)

S-Å-D-Ä-R-J-A ! Studentmössan plus mycket mer blev beställd idag.
Igår så hade klassen tid att fixa det och jag missade det och som tur var så gick det idag med. Jag höll nästan på att gråta när jag fick veta att jag hade missat tiden, men anyway, nu är det klart!
Ett år kvar bara, helt sjukt. Vad ska man göra sen då? Jobba? Det är jag inte redo än för, jag vill leva livet mer! Men förmodligen så finns det inge annan val.
Om det nu blir som de sagts så ska jag börja tatuera igen, lärlingsplats först så klart. Förstår ni hur överlycklig jag är över det, men det är 99% att det blir så, i hope. Men ni märker hur det blir!
Imorgon börjar jag inte förens klockan 13.10, så bråttom till sängs har jag inte. F har tvär däckat i fåtöljen, undra om man kanske ska terra han lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback