you can throw me like a boomerang, i'll come back and beat you up

dagen är äntligen här.
jag ser inte fram emot att bära och städa osv, men jag ser fram emot att flytta tillbaka. tog ledigt från skolan idag så man blir riktig utvilad och så att man kan packa ner det sista. det kommer att vara en riktig rörelsefylld dag och jag vet inte om min kropp klarar av nå sånt. blir andfådd bara att gå upp för en trappa.
jag vet inte hur det ser ut med internet där borta, finns det ingen så kommer jag att dö. det är nog de största problemet jag nånsin har stött på. mina facebook spel spelas inte av sig själv liksom?
just nu sitter jag här bara och lyssnar på musik, ska kanske göra nån nytta snart. får väl lite skäll av mannen min när han kommer hem och ser att jag inte gjort ett skit fastän jag har tagit ledig.
om jag inte skriver nått på ett tag så beror det på att de inte finns nått internet där borta eller så är det för att jag har dött av syrebrist och håll pga allt flyttande, ciao!
  • jag vet att det heter kRumelurer, men det är lättare att säga klumelurer. jag är en asiat, vad förväntar ni er?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hahahah "klumelurer"

sötnos (:

2010-03-31 @ 21:03:18
URL: http://alabi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback