shopaholic?

idag fick jag vänta i ca 30 min igen på Fredrik, och jag kunde inte låta bli, så dom här fick följa med mig hem idag
lite mindre än igår iallafall, litet plus till mig.
kollade även på en kamera idag på claes olsson, så jag ska nog köpa den imorn, stort behov av de som ni kanske ser på bilderna.
sitter och kollar på cougar town just nu, fyfan vad bra det är! jag älskar courtney cox. jag fastnade verkligen på vänner serien och jag älskade henne där, eller ja. jag älskade alla i den serien.
ibland blir jag så less på mig själv.
idag så tappade jag humöret totalt och jag vill verkligen kunna kontrollera mitt betéende, men det går fan inte. och jag ber väldigt mycket om ursäkt till dom som jag kan bli rätt otrevlig mot när jag blir som jag blir.
jag hatar att tappa kontrollet. och det är mitt störta problem, mitt kontrollbehov. det tar så mycket energi hos mig, onödigt med energi. jag kan erkänna att mest är det mot min pojkvän, jag vill veta allt han gör, vem/vad han skriver med osv. mycket är ju såklart för min svartsjuka problem. men jag vet att det inte är nånting att vara orolig över. mycket av allt det ligger ju såklart hos mig, att börja älska sig själv, och trivas med sig själv osv. det har jag väldigt svårt med. fastän min pojkvän är underbar och visar hur mycket han älskar mig och så, så känner jag mig så osäker, jag hatar det!
jag är så tacksam att du fortfarande orkar med mig i över 2 år. du är verkligen en underbar person, den som jag älskar så otroligt mycket, min man ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback