school

nu är jag färdig fixad och ska snart ta bussen till skolan.
ser inte ut som om de blir nån kamera idag för min del *buhu
idag så vet jag inte vad som händer, skulle egentligen shoppa med moa och joline, men jag känner att jag måste spara lite, blev ju rätt mycket igår endå. senare på kvällen så blir det möte igen.
om ni undrar vad det är för möte jag går på så är det AA möte jag går på. nej det betyder inte att jag är en alkoholist, men jag märker själv att mötena är inte bara till alkoholister, det hjälper endå folk som är t.ex. medberoende osv. jag tycker att det är bra, och man mår så bra efter mötena. om ni tror att det är som filmer så är det totally wrong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback