r.i.p

jag börjar klockan halv 1 idag.
jag förstår inte vad jag gör uppe nu? har varit vaken i ca 30 min nu. fast det är rätt skönt att inte stressa, jag hinner till och med äta frukost idag!
jag har gjort mina situps nu på morgonen och bara tagit det jäävligt lugnt. funderar på om jag ska ta bussen ner till stan tidigare för att köpa the bro code på boken (how i met your mother)
  • igår natt så fick jag veta att en väldig nära vän till fredrik, och även en vän till mig dog i helgen av överdos. jag blir så förvirrad, så rädd, så ledsen.. livet är för kort för att slösa bort. droger och alkohol förstör så många liv! jag gör inget av dem, och jag menar inte att jag är odödlig för det. ush, det är hemskt r.i.p ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback