nytt & fräsht

som ni ser mina trogna 3 läsare ;) så har jag fått en ny design på bloggen. kände att jag behövde det nu när bloggtorkan är över. jämt när jag har haft en bloggtorka och börja igen så vill jag ha en ny design.
- sugen på en ny design? kolla in här då.
imorgon blir det nog en kamera som får följa med mig hem, beror på om emma orkar köra mig till valbo då. bussen är för dryg.
skola imorgon, börjar halv 1, sköönt med sovmorgon. ser fram emot morgon dagen. vi har endast textil lektion och vi ska börja med blus/skjort kursen, det ska bli skit roligt. har precis avslutat trikå kursen. bilder kommer upp senare vad jag har gjort. för er som inte vet så går jag på textil & design linjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback