kira

denna helg har varit underbar. hunden som vi har varit hund vakt till heter då Kira, och världens gulligaste, en amstaff på 9 månader, riktig lekfull jävel.
jag har nog aldrig gått så mycket på en hel vecka som jag har gjort denna helg. men det har bara varit mysigt. långa promenader med älskling och hunden. gud vad jag vill ha en nu.
just nu sitter jag helt ensam, ingen älskling, ingen hund. fyfan vad tomt det är =/
har tagit bort ''ingen reklam'' skylten på dörren, så nu har jag fått reklam hem. nu har jag ingen anledning till varför jag inte ska packa. förr så va det ''men jag har ju inte linda in grejerna i, därför kan jag inte packa'' ska flytta om ca 1 vecka, kanske dags att börja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback