just breathe on me

jag kan inte riktigt klaga på livet, bara på skolan. det går ju hur bra som helst i skolan, jag sköter mig osv, men jag orkar inge mer, vill sova!
denna helg så skulle jag och älskling egentligen packa till flytten, men vi har inte gjort ett skit.. om ni undrar så kommer vi att flytta tillbaka till norra, exakt samma lägenhet den 31 mars! ska bli så otroligt skönt, för det första så ligger det i stan, så allting kommer att underlätta mkt. sen så är det som att flytta hem igen. jag trivdes så in i helvete i den lägenheten, så många mysiga minnen med olika sorters folk. dock så kommer det INTE att bli exakt som förut, nejnej! jadu, norra norra norra ♥

om ca 3 veckor så får älskling börja vara hemma från onsdagar till söndagar, gud vad jag längtar. det är så drygt vissa kvällar. jag menar, det är ju som sagt på kvällarna man vill som mest mysa, ha någon att hålla om eller att nån som ska hålla om en tills man somnar, men det får jag vänta till helgerna bara, och ni vet hur sakta veckodagarna går? fifän.
ett positivt är väl att solen dyker fram med ljus och värme! lovely. snöns undergång är nära, det har varit så mkt snö så länge så att jag knappt kmr ihåg hur gräs ser ut. jag har köpt en vår jacka, så ge fan i att snöa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback