hey you

jag orkar verkligen inte skriva på helgerna, orkar knappt sitta framför datorn på helgerna. blir mest mys med älskling osv, så förvänta er inte nå inlägg på helgerna.
i fredags så åkte vi till mamma i falun för att hämta ut en träningmaskin som jag har beställt hem från tv shop. ni har säkert sett den på reklamen, den är rund och man står på knäna och åker fram och tbx, ni vet, wiiie - wiiie. riktig bra faktiskt, inte nå jobbig alls men klart att det känns. man kan även träna bena, röven och armarna.
i lördags så åt tjejerna i klassen på helt enkelt, robbans heta fräsare *grrr* och sedan hade vi förfest på öster, efter klockan 12 så vare solo som gälle. juste, kanske ska nämna att moa fyllde 18 år då ;) haha.
idag så har vi bara tagit det lugnt och varit på möte.
har precis ätit tonfisk sallad, helt jävla mätt.
på onsdag äre flytt men har verkligen inte packat nånting typ, orkar verkligen inte! men de är nog ingen ide att skjuta upp det längre?
aja, här kommer en bild på skinn kuddar som jag har gjort i skolan. klumelurerna har jag även gjort själv.

Kommentarer
Postat av: Din Man

rättelse

klumelurerna= krumelurerna

2010-03-30 @ 23:28:31
URL: http://hugelajto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback