bedtime stories

jag va på en föreläsning om skam, skuld och förlåtelse. gud vad bra den va! och man kände sig riktig träffad också, ush. ändringar ska de bli nu i mitt liv och mitt sätt att tänka på mig själv och på alla andra omkring mig.
nu sitter jag och dricker mitt kvälls te så jag kan bli trött och sova gott ikväll. hoppas att det funkar för mig då, som jag skrev tidigare, så jävla less på att vara sur och grinig. jag fattar inte, jag har aldrig haft problem med att sova, tro mig. men nånting wierd har hänt, och jag hatar det.
te + cigg + säng
god natt peeps!

Kommentarer
Postat av: Plutten

Vad snygg din blogg är nu:)

Du det där med sömnproblem, Robin har det med!:( Tycker synd om er, själv sover man som en stock:D

2010-03-18 @ 11:04:00
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback