you're better than drugs

just nu sitter jag i en säng i falun.
har jobbat helat dagen och jag har precis kommit in från en lång promis med moder och broder, riktigt mysigt.
jag har köpt en ipod så det va bara att ta på sig hörlurar och gå. de va ju helt underbart, kanske ska börja gå ut och gå sen när man kommer hem igen. NÄÄÄ, skulle inte tro det va.
snart är det bara en vecka kvar tills L kommer hem igen, jag saknar ihjäl mig snart! fastän vi pratar med varandra varje dag så är det ju såklart inte samma sak. men vi har varit med om värre, det här klarar vi lätt.
- idag har jag lärt mig:
om man är torr i käften och inte dricker då blir man mindre klok (frågan är om det är sant)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback