underbara familj

mina fötter är heelt döda.
idag så har jag jobbat och efter jobbet så åkte hela familjen (förutom en av mina småsyskon) till falun centrum. det va nämnligen marknad där idag, karusell och massa stånd.
det var länge sen jag hade så här roligt och mysigt dessutom med bara familjen. såklart åkte jag karuseller! jag kommer aldrig att växa ifrån de, min favorit är extrem fly. vilken är eran?
nu ska jag färga håret på mamma, men jag slänger in lite bilder på saker som jag har köpt idag, eller rättare sagt, som mamma och styvpappa har köpt.
tröstpris på nån kast grej, men jag tycker inte att det är mkt mer än tröstpris, den enda anledningen till att jag kastade va att jag ville ha dom här hattarna, haha. dom är skit snygga ju!

haha, bra sverige!
jag gjorde ett par kallingar till Fredrik, fast det får ni inte veta vad det står ;)

Kommentarer
Postat av: Plutten

Älskar t-shirten! :D

2010-06-06 @ 01:30:17
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: hanna

SÅ AVIS PÅ TISCHAN!

2010-06-06 @ 19:45:44
URL: http://jjustlike.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback