silence speaks louder than words

dagen började riktigt bra.
L ringde och väckte mig, underbart att få höra hans röst.
jag vaknade till och direkt så satte jag mig framför datorn och började att göra läxor. nu har jag bara en grej kvar att göra, sen är jag klart med allting, äckligt skönt!
om en vecka så har jag ju sommarlov, underbart.
jag sitter fortfarande i bara morgonrocken, har inte orkat gjort nånting. men jag är endå stolt att jag tog tag i läxorna.
idag så ska jag ta tåget till falun igen.
jag ska jobba hela helgen. egentligen så skulle jag på grillfest med min klass och några till, men jag kände att det va mer nödvändigt att jobba och tjäna pengar, right?


här är barnskjortan som jag har gjort som min lilla älskade Tilde ska få.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback