lazy days

det har varit för fint väder för att sitta inne och blogga.
de senaste dagarna så har jag haft det jävligt lugnt. ingen skola alls typ, mest ledighet och bara varit med kompisar.
skolavslutning idag.
mitt sista sommarlov, det är helt sjukt. tiden går så fort!
vaknade lite sent imorse, 1 timme efter jag hade ställt väckar klockan. slängde på mig nånting och sminka mig skit snabbt och typ sprang och mötte upp joline. vi kom 3-4 minuter för sent, så dom släppte inte in oss i aulan. så vi satt utanför och väntade i ca 30 min. sen fick man betygen och ge läraren en kram sen hem igen. helt onödigt kändes det ska jag säga er. hade sovit 3 timmar bara, så de va bara att somna om igen när man kom hem.
grattis alla som har tagit studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback