i need a hero

just nu är jag i falun.
magen är propfull med mat! jag älskar att åka hem till mamma igen, hon lagar sån god mat. när man inte har ätit vietnamesisk mat på ett tag så saknar man det verkligen.
ikväll så ska jag bara ta det lugnt med familjen och ladda upp inför imorn, ska jobba och tjäna lite pengar.
det känns så konstigt att sova här hos mamma utan L. vi åker alltid hit tillsammans och jobbar eller bara vara. jag saknar han så mycket! vi har inte träffas på fyra dagar nu.
på dagen så går det bra, för då är man med kompisar osv, det är värst på nätterna, när man lägger sig ensam i sängen, det är så jobbigt..
tack för svaren förresten!
jag ska skriva upp allting och testa allt ni har skrivit :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan väl skriva sen vilken som va bäst :D

2010-06-16 @ 18:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback