always and forever

ush, så trött jag känner mig, både fysiskt och psykiskt.
först så fick man dåliga nyheter på morgonen, L måste åka iväg i tre veckor idag. vi får inte ha någon kontakt alls. tre jävla veckor utan att höra hans röst. jag bryter ihop, det känns så jobbigt. men hellre det här än 15 månader ifrån varandra..
jag kommer hem till en tyst lägenhet, ingen älskling som ropar hej direkt när man kliver in genom dörren. ingen som ger mig en puss och frågar hur min dag har varit, shit jag blir lite tårögd när jag skriver det här, och vi har bara varit ifrån varandra sen halv 9 imorse. men när man vet att man inte kommer att träffas på tre veckor så är det rätt jobbigt. ni kanske tänker att tre veckor inte är så lång tid. jag ska säga er att för mig är det föör lång tid. när man är van att träffas varje dag, höra varandras röst varje dag, ni förstår väl?
anledningen till att vi gick i skolan så sent så är det för att vi har haft modevisning i skolan. vi blev stylad och allting. jag kan ju säga såhär, ursäkta men jag såg ut som en thailändsk dragqueen h*ra, och då sänkte det mig ännu mer. det är iallafall tv kväll ikväll, så ytters lite positivt är det, ni vet desperate och couger. och imorgon så är vi ledig också. men jag har valt att åka till mamma och jobba, för att få pengar och för att jag skulle förmodligen gråta lite mycket om jag är ensam hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback