21 augusti.

Ush vad dåligt jag mår, värk i både huvudet och kroppen, fryser om fan och illamående lite till och från. Och har har man fått många timmars sömn igår, faktiskt ingeting alls. Jag förstår inte, jag va trött man kunde verkligen inte sova. Inte roligt precis, hoppas jag blir lite bättre i helgen. Skolan börjar ju om tre dagar och man vill inte missa så mycket i början.
Egentligen så skulle jag och Fredik vara i Falun nu,

men nu vet ni ju hur jag mår så det blev inte av. Istället så ligger jag i soffan med täcke och kudde och försöker att få upp värmen i kroppen.

På tv så är det bara skit som vanligt men jag kan nog slå vad om att exakt allt är bättre än vad som visas på min tv ruta, kan ni gissa vad det är som jag ligger och kollar på?

Wow, alltså World Of Warcraft!

Skulle ni vilja vara i mina skor nu? skulle inte tro det va.
Nu ska jag vila lite så att man blir någorlunda pigg imorn,
over n' out /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback