peace in a time of war


Det går hur bra som helst att ha Rosso här hemma, han älskar verkligen att simma efter pinnar, flaskor, ha i stort sätt allt,
Kolla Fredrik! haha, gull ♥
Nu har jag sett bilen irl!
Jag älskar den. som sagt, 5 säten. MEN den va hög. Skit rymlig, halv combi var det också.För det fick plats med två asiat män i bak, mer om det sen. Den hade cd spelare, ac och allt sånt. Men jag fick inte köra den för mamma :/  Men det är bra endå, jag ska på kursen på söndag och sen måste jag vänta på att dom ska godkänna personen som ska köra med mig osv, hoppas det inte tar för lång tid. Jag satt i förarsätet och testade växelspaken o grejer, skit roligt!
Jag och morfar skulle ta vinterdäcken till förrådet hemma hos honom. När vi var klara så stängde vi bak lucken, den gick ner men den hakades inte fast liksom. Vi höll på och försökte låsa den och de gick att låsa, men så klart inte att öppna!
Vi försökte att få upp luckan ett litet tag, vi körde ner till parkeringen och fortsatte där, lång historia kort. Det sluta med att jag + fyra asiat män försöker få upp luckan, både från insidan och utsidan av bilen, okej jag hjälpte inte till så mycket kanske, hämta lite små saker.
Efter ca 1 timme så gav dom upp. Så luckan är fortfarande låst sådär, vad jag vet.
Men det gör inte så mycket just nu endå. Däcken är borta, jag ska inte övningsköra på ett tag (inte för lång vänt tid hoppas jag!) och jag ska inte resa nånstans med stora väskor, vad jag vet.
Nu ska vi baka sockerkaka, riktigt gott va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback