perisko/aprikoskaka recept

jag har tänkt att skriva hur länge som helst men de blir aldrig av.
datorn är för de mesta avstängd, ni som känner mig vet hur det är hos mig, vad hände?
(datorn = den andra bärbara är fortfarande död tills vi har en hittat en ny hårddisk till den)
de har bara varit tråkiga dagar, regnat och grejer, förutom igår och idag då.
men de regniga dagarna så har jag bara chillat lite här och där inomhus, bakat loss hemma.

en gång gjorde vi aprikos/periskokaka,
så här gjorde vi:

man behöver inte köpa massa mjöl, ägg och allt sånt där. vi har kommit på värsta grejen som vi inte har tänkt på förut. ni vet att man kan köpa sån där mix påsar? det är bara att blanda med vatten så har du deg och in i ugnen bara, sjukt bra och inte alls dyrt om man inte är brät och måste köpa dyra märken på mat också. willys, ica eller eldorados funkar fint för mig.

fast kanske inte toapapper, vissa är så hårda, obekvämt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback