the vandrande virus did it again

igår kväll lyckades jag fixa virus på den andra datorn. massa fönster som ploppade upp, jag stängde av datorn. sen vägrade den att starta igen, suck. så nu får vi hålla tummarna att fredrik kan fixa den. vi har en tredje data hemma, men vi får inte igång internet den på den. så från o med nu så blir det mobilen som gäller, lite drygt men de funkar. jag har lyckas krasha tre datorer på mindre än en vecka, och sen dess har fredrik kallat mig ett vandrande virus. jag har aldrig riktigt hållt med honom men nu när jag har krashat båda laptopen så kan jag väl hålla med att han har liite rätt, liite. det spöregnar ute, då menar jag verkligen spöregnar, det gar regnat i stort sätt hela dan. jag bestämde mig för att baka eftersom det endå skulle bli en inne dag. det blev hallongrottor! och till middag blev det marinerad kycklingfile med ris o nå sås, satt inte fel de inte. aja, i väntan på att datorerna ska lagas så blir det att surfa på mobilen, och de blir inga bilder heller. jag förstår inte varför det inte går att ladda upp en bild. får kika på det där nån annan gång, nu mys med hunden & cougertown på tv, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback