I wanna be with you

Skönt med en vanlig dator igen, en stationär dessutom!
Vi hade hämtat min gamla dator som va i Falun, fixa o trixa lite. Så nu funkar den hur bra som helst, Windows XP blev de också, va inte igår. Men vi har ingen dataskärm, eller vi har en skit gammal liten låda och färgen är bara gul typ. Fast vi brukar ha den kopplad till stor tv'n, kanske hur skönt som helst om man ska spela. Vilket man har gjort mycket av de senaste dagarna.  Fyfan vilket trök väder det har varit, regnat konstant.
Imorgon är det fredag, sista helgen på sommarlovet.
Det ska faktiskt bli skönt att börja skolan igen, jag behöver rutiner! Och det är faktisk mitt sista år i skolan, sen kommer jag aldrig mer att gå i skolan (vad jag vet)
vuxenvärlden here I come!
Jag har ÄNTLIGEN tagit handelarkursen till körkortet! Så nu ska jag bara fixa papperna och efter de får Gävles gator se upp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback