bedtime

gud vad jag längtar till söndag nu! just nu så är det ju sommaryra till söndag. jag vill dit, jag älskar karuseller och allt som hör till en marknad. så klart så ska jag åka och jobba imorn! och inte är ledig förns på söndag. men som tur är så har hann lovat mig att följa med mig på yran, åka massor med karuseller och sist men absolut inte minst, ÄTA LANGOS!! det kanske är de godaste som finns? jag tror fan det. just nu ligger jag i sängen och skriver från mobilen, mkt skönare än att sitta med en varm bärbar knät. så himla skönt att man ligger i sängen vid den här tiden och känna sig trött! de senaste dagarna så har jag haft så sjukt för att sova, jag vet inte alls vad de kan bero på, men drygt är det iaf! jag har installerat photoshop på datorn, blev så sugen på att lära mig programmet! har varit det länge, men nu jävlar. nej nu ska jag krama lite på min man, bless.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ta det försiktigt nu när det är fredagen den 13;e ;D

2010-08-13 @ 00:54:08
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Marie

Hejsan^^

Kolla gjärna in min blogg =)

2010-08-13 @ 01:00:22
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback