you are my drug, my fucking heroine

cyklade till och från skolan idag. hörlurar i örona och vår solen som skiner på en, kan det bli mysigare?
är det bara jag som tycker att det är skämmigt att plinga på folk och att det känns taskigt att cykla förbi gamlingar?
gamlingar ska man ha respekt för! förstår inte på mig folk som kan te.x råna dem, känns det bra att gå på en försvarslös person? plus så är dom så gulliga ju!
har gjort lite läxor idag och tvångs läst min engelska bok som ska vara klart till imorgon, men jag hann!
idag så ansökte jag även en praktikplats på ikea, håll tummarna att jag ska få den. en praktik plats kan ju leda till jobb. jobb = pengar. behövs som fan.
om ca 1 månad så firar jag och L 2½ år, tiden går sjukt fort. för nästan ett halvår sen satt du i häktet, för ett halvår sen satt jag och läste dina brev och grät floder, för ett halvår sen var jag vilse, borta, tom.
på ett halvår har så mycket hänt, både i mig och runt om kring mig. tiden går fort, för fort ibland.
- jag är en svartsjuk person, det vet jag, det erkänner jag. men de senaste tiden har det förbättrat så in i helvete. och jag märker att det har stärkt mig som person. och jag har så mycket energi över. jag börjar älska mig själv, och vara nöjd med mig själv. awsome!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin McManus

Jag blir så glad för din skull att du börjat älska dig själv.Nu har du nyckeln till framgång i din hand.Det var den nöten du skulle knäcka, nu kan inget gå fel..

Kramisar

A-C

2010-04-14 @ 12:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback