touch me, tease me, kiss me, please me

vilket underbar väder vi har haft idag! jag kände bara hur neger jag blev när jag stod i solen, tuppen upp för det!
eftersom det var så varmt och skönt i solen idag så cyklade jag, L och hans kompis ut på äventyr, vi cyklade till ballongen och åt glass. värsta äventyret ;) moa bjöd mig på glass idag också, och igår så åt jag glass. våren är här mina damer på mina herrar.
nu sitter jag i min ensamhet och kollar på svenska hollywood fruar med sourcream & pepper chips och en stor flaska cola. jani, en hollywood fru skulle man vara! jag lovar er, jag skulle vara som dom om jag var det. fast inte blond då (hårfärg) det skulle inte gå, tro mig, jag har testat HAHA. asiat som är blond? (gul,brunt,orange,)
det är alltid flummare som hittar de skönaste ställena ute.



jag är en robot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback