sweet dreams

hittade absolut inga fina tapeter på rusta så jag köpte en morgon/bad-rock istället, skit mysig. när vi kom hem så tog båda en powernap sen så chillade vi ett bra tag framför tv:n med en stor familjepizza och allt.
emma har precis varit här och hälsat på men har åkt hem nu.
ikväll så slipper jag sova ensam, L är hemma, skönt säger jag bara. jag har alltid haft problem med att sova ensam, så jag fann en lösning, tv:n! men nu måste jag sluta att ha på den hela natten för man är ju inte en hollywood fru precis. och jag är super mörk rädd, min granne som bor över mig är en kärring som hostar sönder sina lungor varje kväll typ, och det låter, hemskt, äckligt och läskigt.
aja, jag sitter här nydushad och in smörjd i vanilla&äpple body butter, iiiish vad god den luktar. jag vill bara äta upp mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback