some people call me the space cowboy

godmorgon peeps!
inte lika fint väder idag, men huvudsaken är att det inte snöar iallafall.
ska alldeles strax gå till willys och köpa tacos grejer, ska laga det tills L kommer hem. han är och jobbar på lettings just nu. igår så började hans utsluss, menas med att han får sova hemma onsdagar-söndagar, yey! om ca 3 månader så är allting slut, då får han vara hemma 24/7. tiden har endå gått rätt fort och jag är glad att allt som har hänt har hänt. man har fått andra tankar och verkligen fått tänka till. det är så sjukt mycket bättre mellan oss också. jag ser förändringen på honom, och jag blir så glad.
många tyckte väl att jag var helt dum i huvudet som väntade på honom när han satt häktad och allt skit som har hänt. men jag visste redan då att det var helt rätt att vänta på honom, och det har ju gett resultat!
hur skulle livet se ut om man gav upp vid första hindret? worthless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback