do what you want to do and don't think twice about it

oj, oj, oj, oj, oooooj vad trött jag är!
flytten är klar, det enda som finns kvar att göra är att borra upp tavlor, gardin stänger och sådan smått. det var ju meningen att vi skulle flytta i onsdags MEN jävla cp kärring som bodde i lägenheten som vi skulle flytta till stängde av sig mobil och vi hade redan packat ner allting i bilarna osv, eftersom hon aldrig hörde av sig så lärde vi ta upp allt igen till lägenheten. men kl 10 på kvällen så får vi ett sms att nyckeln ligger i lägenheten, dörren är olåst. BRA GJORT kärring jävel. porten va stängd, våran flytt hjälp var borta inkl. släpvagnen och allting. men jajaja, vi kom in genom porten på något sätt och har nu flyttat allt igår och packar upp allting idag.
så himla trött!
just nu är det harry potter på tv och Tilde (lillasyster) på besök, har varit det ett tag. vi har precis ätit jordgubbar *dregel*
här är vardagsrum fönstret, gardinerna som hänger där är ju dom som jag började att sy på (trogna läsare förstår vad jag menar) men det blev fel på måttet så jag orkade inte fortsätta utan lämnade in dem, men så här blev dom iallafall!

Kommentarer
Postat av: Inga

Åhhh, va fint det blev..... Nu blir jag avis...... Vill oxå ha såna.....

Kramizzzzzz

2010-04-02 @ 21:08:14
Postat av: hanna

SJUKT snyggt!

2010-04-03 @ 10:53:54
URL: http://jjustlike.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback