wörk wörk

som ni ser, ny design på bloggen, tack hänni! :)
är i falun just nu hos familjen. mamma fick åka till akuten i torsdags och operera sina äggstockar och livmodern. men idag så fick hon komma hem, skönt för henne att vara hemma hos familjen och inte på sjukhset helt ensam. så jag och älskling åkte till falun efter skolan i torsdag, sket i skolan idag för ingen kunde jobba i matkiosken så då ställde jag och fredde upp. ska jobba hela heljen, och fredde ska vara kvar här och jobba hela veckan.
riktig stress dag på jobbet, fick t.o.m jobba övertid för det var sjukt mycket med folk. har varit och köpt på pizzeria också, tonfisksallad för min del, mumma! har precis klivit ur duschen, skönt som fan men trött som satan. jobb-livet tar död på mej.
och allting funkar skit bra mellan oss nu, jag kan inte må så mycket bättre än vad jag gör nu. jag älskar mitt liv och livet älskar mej, wöwöw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback