free bird

blev hemma idag från skolan, vaknade några gånger inatt och jag pallade verkligen inte komma upp imorse, så jag sket it. älskling ligger fortfarande i sängen och sover försöker väcka han då och då, men han vaknar inte! :O jag vågar inte riktig ta i heller när jag väcker han, han är en aggresiv person på mornarna.. haha.
håller på att kolla igenom alla spotify listor och se om de finns nå bra låtar till min nya roadmix cd till bilen. ska nämnligen åka till falun idag igen över helgen. behöver ju pengar, och hur får man pengar? jobbar ofc. så det blir jobb hos mami hos helgen, fast det är skönt endå. det är inte så drygt jobb, jag jobbar med dom jag älskar, gratis mat gratis boende hos min älskade familj, inge fel alls :)
det känns verkligen att man börjar bli ''vuxen'' livet är inte lika lätt som förr, och jag känner iallafall hur mycket mer ansvar jag har och allt man gör lär man tänka som fan efter om det är bra för framtiden eller inte. visst jag är skit glad att mamma äntligen börjat behandla mej mer som en vuxen, men ibland så känns det jobbigt. jag vill inte tänka alls på nått, bara att leva livet. jag har aldrig haft en riktig bra barndom, och det vill jag gärna ta igen. menmen, vad ska man göra? bara go with the flow typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback