6 september 2009

fyfan vad jobbigt det är att tvätta.. väntar på att dom två sista maskinerna ska bli klara. torkskåpen hos gavlegårdarna är så sjukt dåliga, kläderna blir inte ens torra, ska ringa till dom och klaga nån dag!
livet känns underbart endå fastän det är tvätt dag. va och köpte gardiner i fredags till vardagrummet, riktigt mysigt blev det nu, bara små detaljer kvar sen är vardagsrummet klart :)
jag är riktig glad att jag har dej. det som hände kanske behövdes för oss. för man kände hur mycket jag älskar dej och hur mycket jag vill ha dej. så jag är riktigt nöjd över hur livet är just nu. snart så kommer mehran hit för att vara social, sen vet jag inte vad som händer. ta det lugnt bara så man orkar upp imorn till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback