olle is back in da town!

hejhej hallå!
just nu mår jag bra ;)
jag poppar bra musik och har en olle brevid mej i soffan. äntligen är snorungen tillbaka i stan, eller iaf i några dagar till, men snart så är det hel tid (får vi hoppas på)
annars så har jag bara varit i skolan idag, slutade klockan 12 rätt skönt sådär.
kom hem så ligger det ett brev från min älskling ♥
svarade på brevet sen så kom olle, han fick gå och posta de till mej, moahaha.
jag har även sökt jobb idag, så vi får se när jag får svar då :) känner mej lite duktig sådär.
  • här är iallafall bilder på mina jeans som jag har sytt i skolan, rätt roligt var det och speciellt när man fick designa själv och verkligen bestämma själv hur man ville att se ut. jag valde att göra ett par rätt enkla, mitt mål med jeansen va att det skulle se ut som om man har köpt dom från en affär (försökte iallafall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback