we made you

god morgon!
har precis gjort mej klar och ska snart åka till studion. har ingen skola längre, nu äre APU som gäller och då ska jag vara i studion :)

de senaste dagarna har väl inte hänt så mycket. har för det bästa bara tagit det lugnt, men det är skönt det med. en ny tv har jag och bejbi skaffat också, en 32" bättre än ingeting ;D

shit, ifårrgår, helvete va trött man va.
först på natten så åkte vi till oskar, chillade där ett tag, men sen somnade jag. sen så skulle vi åka till en annan kille som jag knappt känner, bra att somna där på soffan? aja, sen när vi skulle hem igen till norra så somnade jag på cykeln när jag blev skjutsad? bra kämpat höng.

Kommentarer
Postat av: hanna

bra kämpat höng! :D

2009-05-18 @ 20:24:23
URL: http://jjustlike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback