they are not you

shulululu!
hade nationella prov imorse, matte del 2. vettefan hur det gick, chansa på typ allt och va helt jävla död i skallen. aja, stannade kvar i skolan för att äta lunch med moa och hänni. började endå klockan 12 på apun. drog hem och gjorde mej iordning, för jag hade bara dragit på mej nånting och cyklat till skolan.
träffade yasin på stan och åkte till valbo.
tatuerade en kund och mej själv idag.
sen så kom jag hem och nu sitter jag bara.



den här har jag gjort idag.

hade tråkigt i studion så lekte lite med maskinen. dom som har träffat mej vet hur den såg ut innan och jag kan ju säga till er andra att det inte var vackert iaf. så det ser lite bättre ut iaf.


shit, jag fick inte ens säga hejdå =/ jag kommer att sakna dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback