suck

kanske har haft världens sämsta dag idag. vill ni inte läsa om massa gnäll & shit så är det ingen idé att fortsätta nu.
sista textil dagen idag i skolan, och jag hade en hel kjol-detaljer-papper kvar att göra annars skulle jag inte komma upp till 2an. och kommer inte jag upp, då skiter i jag i skolan helt enkelt. jag orkar inte gå om ett år till, & det är inte ens mitt fel att jag ligger efter. för som ni vet så gick jag på tatueringslinjen i en termin, sen la dom ner linjen. så jag fick börja på textil & jag skulle få jobba med det dom gjorde nu & göra typ det dom har gjort förra terminen på en termin..kul liksom. men jag köttade så jävla mycket i skolan så jag är helt jävla död nu. och så klart så är det en dryg jävel som håller på när man verkligen inte har lust och tid. ringde och messa hela jävla tiden! bröt ihop i skolan gjorde jag med.. är så jävla stressad

jag hann göra nästan allt, förutom 4 saker till. men det går att göra hemma. sen när man går hem så ser man den äckligaste personen i hela världen. kul, nu kommer jag få mardrömmar i flera år nu.
när man kom hem så vela man bara sätta sej ner och chilla, men nej inte kan man göra det!
dessa saker måste göras:
  • bokrecention (stavning?) på engelska.
  • svenska brev
  • argumentationen
  • dokumentation löpare
  • dokumentation trasmatta
  • träna till svenska prov som är imorn
  • träna till nationella matte prov som är imorn
sen kommer jag inte på nå mer. ååh!
vad hände med att man ska njuta av tiden när man fortfarande är ung? pff..

ajaa, joline följde med mej hem idag iaf, hon ska hjälpa mej med läxorna för hon kan svenska. 
nej nu ska man kanske försöka plugga så man kan vila nångång, ajÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback