some poeple just want it all..

what a day!
blev inge jobb för mej idag, hade möte imorse och de tog nån timme, sen så drog jag, mamma, phuong & niklas och åt sushi, loves it!
sen åkte vi runt och shoppa, på 3 timmar så har vi bränt 6 lax? starkt jobbat. aja, bestämnde mej för att följa med mami till falun, va så länge sen jag träffade tilde shit vad jag vill döda henne!
va där till halv 10 typ, fick skjuts hem till gävle igen.

jävla kläder man fick med sej idag, har inte shoppat sen jul kanske. hatar verkligen och shoppa, åh fifän. jag hittar aldrig nånting, men idag hörni fick jag med mej 3 par jeans 3 t-shirtar 3 par trosor 2 bh hem.. inte dåligt de inte. älskling fick en fett snygg t-shirt också. och massa behövande grejjer till lägenheten.

just nu sitter jag och är ''social'' med oskar och ado.
oskar sitter och spelar guitar hero, ado ligger däckad i fåtöljen och jag sitter och skriver på datorn, socialt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback