pusher

sitter just nu helt ensam här i lägenheten, vad har hänt? ;o
väntar på att fredde ska komma tillbaka sen ska vi nog dra hem till en kompis i sätra och dryga där. 
igår hände det väl inte så mycket, moa kom på morgonen runt 10 tiden och väckte mej den jäveln. när man va framme vid ytterdörren så märkte jag att jag va naken? skumt.
låg halvdöd på soffan nån timme sen väckte jag fredde, så vi 3 drog till stan och köpte alkohol till moa och en cheeseburgare till mej, det satt fint!

i torsdags så hade jag och bejbi vart tsm i 1 ½ år ! :) yey us!
mös hemma bara, för det va ett bra tag sen vi var ensamma en hel natt, inte ens hela natten va vi ensamma.

känns tomt att inte nnu när man inte går i skolan och inte träffar klassen, shit vad jag kmr att prata när jag träffar dom igen. för här hemma äre ingen som orkar lyssna på mej längre.. haha

Kommentarer
Postat av: joline

jag saknar dig som en galning :D

2009-05-24 @ 16:58:02
URL: http://jolinelindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback