hosjö ffs

är i falun/hosjö just nu hos mami, första gången jag sover över hos henne, spännande!
dagen har väl inte vart så speciellt, var i studion och tatuerat lite.
sen åkte jag till sätra för min älskling va där, så vi drog till gavlegrillen och käka, helvete vad gott det är med mat! aja, sen så var det bara att åka och hem och packa sen kom mamma och hämtade mej och lillasystern. hade planerat att stanna här över hela heljen faktiskt, vi får väl se hur det går.
sist jag skulle vara här över hela heljen så var det bara i högst 4 timmar?

känns lite små konstigt att vara utan älskling i en hel helj faktiskt. vi har inte vart med utan varann i en hel helj på säkert minst ett halv år.. det är helt sjukt.
men jag ska nog klara det.

imorn så blir det stan och shoppning för mej igen! sen så ska jag jobba lite i mammas resturang, måste ju tjäna lite pengar. nej nu ska jag faktiskt röra mej mot sängen, har dö trött. sov som en jävla mupp igår, i ett litet hörn på en soffa (y)
god natt alla! :)

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: okej tack ändå! :)

skit svårt att hitta en version som funkar ju :)

2009-06-02 @ 20:02:30
URL: http://boopbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback