hoj

trött som satan är jag. sov inte många timmar alls inatt, men klev upp endå för att första lektionen så hade vi bild, och vi fick trycka på egen t-shirt. så det va den enda andledningen jag kom till skolan ens.
menmen, efter matte lektionen så gick jag hem. va för trött, orkade verkligen inte vara kvar. väkte olle när man kom hem, vi satt och spelade bomberman 3 i typ 3 timmar.

bloggen kommer att se ut såhär tills hänni orkar fixa till den på riktigt, haha.
för det första så är det för svårt för mej att göra det bra, eller göra det i överhuvudtaget. sen så är det för mycket jobb för mej, och ja jag är väldig lat av mej..

..men nu kom pizzan hem, så PUSS PUSS ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback