greenie

ja, som ni ser så är det inte rosa nå mer, wöwöwöw. \o/
iallafall min dag hittills:
 jag, moa & hänni gick först hem till mej för att hämta några saker, sen drog vi hem till hänni. och tidigare på dagen så hade vi bestämt att:
  • ta kort på mej, hähä.
  • fixa till löshåret
  • klippa till mitt hår
  • plugga till svenska provet
  • fixa bloggen
vi hann med:
  • ta kort
  • fixa bloggen
haha! nemen jag kunde inte vara kvar hos hanna så mycket längre, hon har en katt & jag är allergisk mot katter & hade glömt bort att ta med mina tabletter också. snoret bara rann typ, halsen svullnade upp, hosta gjorde man mkt också. och katten kunde inte sluta va på mej heller ;o fifän. men vi hann klar med bloggen och med bilderna iaf. haha, vart några konstiga bilder. modelljobb är ingeting för mej ska jag säga er.

sen när jag kom hem så var det några folk hos oss, satt i kanske 15 min. sen drog vi till brynäs & hade det trevligt :) just nu gör jag ingeting, väntar på att älskling ska sluta spela guitar hero och börja laga mat nångång, han måste ju mata sin kvinna, shit ! ;s

jaamen iaf så blev bloggen grön, för det är lite skönt med grönt?
- suck höng..
tack hänni för hjälpen! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju super fin på bilderna hungan! :D <3

2009-05-11 @ 22:27:36
URL: http://jessicaeekebrinkk.blogg.se/
Postat av: Anonym

du glömmer skriva om tribalwars! :(

2009-05-11 @ 23:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback