day n' night

världens bästa sak har hänt!
för några månader sen så hade jag som mål att komma in i ett par jeans som jag kunde ha för ca 1 år sen. jag testade dom för några månader sen, fick inte ens dom över låren. så jag bestämde mej för att gå ner i vikt, men det sket ju sej. är för lat för sånna saker. men idag så testade jag jeansen, kunde dra upp dom och knäppa dom utan nå problem alls. och det värsta är att jag inte ens har gjort nått med flit för gå ner i vikt. 
kan ni tänka känslan ?? wonderfull.

blev ingen skola för mej idag. 
vaknade skulle göra mej iordning, men så hade jag sån jävla mens värk, kunde knappt stå upp. så ringde och sjukanmälde mej ist. 

just nu sitter jag och gör ingeting, olle ligger i soffan här bredvid mej helt död. och fredde i ena fåtöljen helt död också, själv är man rätt pigg. gårdagen spenderades i a-berg. ritkigt roligt! nej nu ska jag nog spela the sims 2 ;;

Kommentarer
Postat av: M I M I

så det är du ändå!

kom in på din blogg och blev jävligt misstänksam av mig... rosa?!

så fick skumma igenom dina gamla inlägg och insåg sedan att det visst var du ändå. haha.

2009-05-09 @ 01:59:01
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback