damn.

konstig dag altså.
kollade på min profil på gavlefesten (hugelajto) totalt chockad! kolla.
senare på kvällen får jag skumma sms om min blogg, orkade inte bry mej om det först. men beslöt mej för att kolla endå. SHIT! min blogg är super duper mega fjortis barbie rosa ?!?!?!?!?!
hanna & moa.
ringde upp dom direkt, va lite små ''sur'' men så fort dom svarade i telefonen så dog vi av garv direkt. eller moa försökte neka endå fastän jag själv har sett det med mina egna ögon, haha cp.
fast det är faktiskt rätt snyggt endå såhär tkr jag endå, visst? kanske pimpar till den lite mer sen är den klar :) det enda som fattas är kort. men jag ska vara hannas modell nån dag snart så då kanske jag tar på mej min rosa klänning, 
who knows? jag kanske är en ''cinderella'' endå......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback