äntligen kan jag skriva?

haha, att jag kände sån lättnad när jag äntligen kan skriva i bloggen? det var det värsta jag har hört. 

nemen har försökt skrivit tidigare, men har inte kunnat kommit in? knas.
den här heljen har jag vart en riktig hemmafru! förstår inte vad de har tagit åt mej. dom som har vart hos oss vet ju hur det ser ut, inte coolt iaf för er andra som inte vet. iallafall så var jag ensam hemma på kvällen igår, och jag städade heela lägenheten. bara disken tog 2 timmar liksom, wihu kul lördag kväll! (y)
sen idag så har jag lagat mat, altså laga på riktigt. jag tinade upp kyckligfilé och skärde det och allt och sen marinerade det i BBQ marinad ;) lät det stå i ca 1 timme för att smaken ska sugas in i kycklingen, sen stekte jag det och gjorde ris till, mumma var det. sen har jag sett till att det är rent och städad här hemma i en hel dag! otroligt.

aja, den här heljen har inte vart nå super itz itz helj, men helt okej chill helj. i fredags var det första gången jag nånsin sov ensam i lägenheten en hel natt & i lördags sov jag också ensam. kändes skönt faktiskt, känner mej lite mer vuxen och mer modig ;; haha. och nu ser jag jämt till att det är ljudlös på båda bärbar datorerna. nån vecka sen så låg jag och älskling i sängen, vi skulle kolla på en film på datorn. men vi somnade under filmen och datorn var på, den låg på sängen framför oss. (vi låg sked) jag vaknade av att det kom ett ljud från datorn, tror ni inte att det var; maaaamiiiii reklamen då? :S den där reklamen vill mej nått, jag vet inte vad. är jag gravid eller vad? 

nej ska fundera på om jag ska sova nu. borde egentligen göra det, med tanke på att det är skola imorn & jag har omprov igen, och jag har inte tränat.. hur ska detta gå? fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback