stupid girl

vad händer med mej?
värsta dagen i mitt liv, altså psykisk.
hela dagen har jag vart som en vandrande zombie. jag kunde inte knappt hålla mina ögon öppna. hela världen går sönder känns det som just nu.
jag e så jävla stressad hela tiden, både i skolan och hemma. känns som om folk kräver mycket av mej, och att jag har sån jävla stora krav på mej. fan jag orkar inte, helt jävla död inombors.
jag vill bara chilla med livet. jag vill bara vara jag. men de går inte, jag kan inte! jag förstår inte. jag vill må bra.. jag kan inte sätta ett leende på mina läppar längre, känns som om allt som jag gör, som jag säger ALLT är falsk, att det inte är jag. jag kan inte ens låtsas vara glad längre.. vafan är det med mej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback