pinsamt

harold skickade ett sms och bad mej ringa hem till honom, så här va samtalet.

jag: hallå?
x: hej
....
jag: hallååå?
x: hej
jag: är harold hemma?
x: vem då?
jag: harold!
x: näe, det är ingen harold här.
jag: vart har jag kommit till?
x: Efterlyst TV3
jag: dryga inte, kan jag få prata med harold!
x: tyvärr du har ringt fel.
jag: oj, hejdå. *klick*

haha, shit vad pinsamt det va. jävla idiot harold.

aja, den här dagen va super duper. vädret va helt underbar! häni följde med mej hem efter skolan, sen åkte vi till Valbo till studion. innan vi klev på bussen så köpte vi från Subways, muuuuums! aja, när vi kom dit så gjorde jag klar min tatuering. en klar, en kvar ;) sen så va vi lite social där ett bra tag. senare så åkte vi tbx till gävle och nu sitter jag här. vi körde hem hänni.
phuc, ado, petrus, oskar och fabbe är här hemma just nu. folk hemma hos oss hela tiden ;o
nej nu ska jag fortsätta kolla på film med dom. håller på att kolla på BLOW , en skit bra film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback