i'm walking on sunshine, wööööhwööö.

vaknade imorse som en zombie, gick ut till balkongen för att ta en morgon cigg. åh helvete vad fint väder det var! solen sken och allt. man satt där, med en cigg i handen, blundade och kände hur varmt solen lös på en och hörde hur snön började att droppa bort. så den här dagen började bra!
tänkte ta med datorn ut och sätta mej men man såg verkligen ingeting, det var för starkt ljus ute.

igår kväll blev det verkligen som jag trodde.
först så kom ju doris som jag skrev, hon kom tillbaka med Clodin för dom skulle vänta på en buss, så vi satt och spelade guitar hero.
sen när dom gick så kom hänni och rasmus igen! och guitar hero blev de då också ;; och jag va på väldigt bra humör, pumpade hög volym på musiken hela kvällen.
efter ett tag kom ado, oskar & phuc också. och dom hade med sej dricka och annat skojjs.
hänni  & rasmus drog efter ett tag. jag fick nån grogg och så av dom. men efter tag så lämnar ado, phuc och oskar mej ;o satt där helt ensam och full. eller fredrik va ju hemma, men han satt bara vid datorn så jag va typ ensam. jag somnade på soffan för massa saker, helt plötsligt så va petrus, oskar och phuc hos oss. och då började det på livat igen, hoho.
aja, alla däckade vid 4-5 på natten kanske. jag gick ut till vardagsrummet när jag vaknade, då låg petrus på soffan med en hink bredvid sej, han hade spydd. så fort jag såg det, jag kutade ut ur vardagsrummet, fyfan vad jag inte tål spya.

nej nu orkar jag inte skriva nå mer, funderar på att göra nått att äta. men vet inte om jag orkar. vi får se vad ödet bestämmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback