hoj

nu var det ett tag sen jag skrev.
för det första så är min dator på lagning, buhu mej.
sen så vettefan vad jag har gjort med min blogg?! ;o ja, ni kanske ser hur det ser ut, hähä.
men jag väntar på hjälp fortfarande, och då ska jag inte röra nånting.

de senaste dagarna har det varit jävligt skönt för mej på många olika sätt.
humöret går upp och ner, men oftast upp.
depp-perioden är över, wöwöw!
nej, livet är bra just nu \o/

sitter just nu och väntar på att moa och hanna ska komma. vi börjar kl 10 idag, fick sovmorgon idag, skönt! behövde det verkligen. nej nu ska jag gå och sminka mej, kan inte gå ut och se ut som om det har brunnit i ansiktet på mej och sen har jag försökt släckt det med en yxa, nejnej det går icke.

skriver kanske mer idag då, beror på om älsk kan släppa datorn i några minuter, antagligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback